Subject: RE: Vastuskiri projekti kooskõlastamise menetlusse kaasamisele
From: "Reio Vesiallik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Nov 2024 14:55:59 +0200

Tere.

Käesolevaga edastame Teile vastuskirja Teie 25.10.2024 kirjas nr 7-2/119-2 
Transpordiametile ja Reaalprojekt OÜ-le Kanama liiklussõlme ehituse projekti 
korrigeerimiseks esitatud ettepanekutele.

Lugupidamisega, Best regards

Reio Vesiallik

Projektijuhtimise grupijuht, Project Management Group Manager

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Mob. +372 5280 504

 <http://www.reaalprojekt.ee/> www.reaalprojekt.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: reede, 25. oktoober 2024 10:20
To: Reio Vesiallik <[email-masked]>; Transpordiamet 
<[email-masked]>
Subject: Vastuskiri projekti kooskõlastamise menetlusse kaasamisele

Tere!

Teile on saadetud Saku Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument "Vastuskiri projekti kooskõlastamise menetlusse kaasamisele", mis 
on registreeritud 25.10.2024, numbriga 7-2/119-2.

Saku Vallavalitsus
Juubelitammede tee 15, Saku, 75501 HARJUMAA
Tel 671 2431
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.